En liten barn lista :)

2011-02-04 / 20:16:03


Ditt Barn lista

Född: 27 oktober - 2009
Var: Umeå sjukhus
Tid: 02.52
Födsel vikt: 3615 g
Födsel längd: 50cm
Huvudmått vid födsel: minns ej
Namn: Halie
Andranamn: Eila och Marita
Efternamn: Perkiö Sjölund
Ålder: 15 månader
Namnbetydelse: Det finns tyvärr ingen betydelse av hennes namn
Nyligen lärt sig: Säga "mu", ge en kram och puss
Dagis: Nej men dagmamma
Vikt nu: Ingen aning men kan tippa på 10-12 kg
Längd nu: Vet inte alls, men storlek har hon 86/92
Mammagris eller pappagris: Både och, umgås jag mer med henne är hon mammig och detsamma gäller pappa
Favorit bus: Busa med katterna, välta omkull hundes vattenskål och äta blomjord
Favorit mat: Potatis älskar hon
Favorit leksak: Alla hennes djurböcker och en liten grej som låter som djur och hennes lärohund
Favorit tv program: Inget speciellt just nu
Favorit musik: Smuarfarna - peka rätt
Sover i: Pyjamas
Favorit person förutom mamma: Pappa och resten av alla hon känner bra
Barnvagn: Senator
Försäkring: Trygg hansa
Blöjor: Libero
Hur många tänder: Många, men får inte räkna dem så vet inte hur många
Storlek i kläder: Sa jag där uppe =)
Syskon: En på väg (24 juli BF)
Åsikter!
Postat av: En Liten Emma

Åh vilken rolig lista. Hoppas det går bra att jag kopierar den. :) Älskar listor!

Kommenterat - 2011-02-04 / 21:24:18  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥