En tillfällig gratis design

2011-02-25 / 15:49:42
Måste ladda hem photoshop så jag kan meka på en egen sen, finast med en egen unik ju.
Som sagt full rulle sen imorse. Började med att vi åkte och handla kvart i åtta. Det tog flera timmar och mer än väntat så jag fick ta ledigt ifrån skolan då allt blev så stressigt. Just nu så sover Halie och sambon jobbar, han kommer hem tio ikväll. Har i alla fall packat upp allt vi handlat och det var ju en hel del. Gjorde av med över 3500 kr på mat och hem idag. Och jag älskar det..

Ikväll ska jag och halie mysa lite om hon vill, ska ta fram lite gotta till henne och mig. Sedan får vi se vad det blir för middag, har inte hunnit fundera ut så mycket på det än.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥