Ett bevis, Halie har hår!

2011-02-04 / 20:26:08

Till er som inte tror eller ser att Halie har hår så ska ni få er ett bevis, har fått en hel del frågor angående det. Halie har så blondt hår att det ibland knappt syns att hon har hår. Och som sagt alla är olika utvecklade. Jag har ingen brådska med att hennes hår ska bli långt nu, det hinner. Hon har hela livet på sig.

Åsikter!
Postat av: Anonym

Hejsan! Tycker att du gör helt rätt i att inte bry. De kommer att växa jätte mycket en period :) Min dotter hade inte heller så mycket hår då hon va liten men nu har hon hur mycket som helst. Sen säger dom ju att håret blir finare då man blir äldre om man va flintis som barn :)

Kommenterat - 2011-02-05 / 00:14:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥