Ett toppen ultraljud :D

2011-02-21 / 17:38:14

Det gick jätte bra och nu kan man vara lugn..
Hjärtat, hjärnan, kroppen och ja allt såg bra ut och precis som det ska. Jag frågade även lite spontant om hon kunde se "väl" vad det var för kön bara för kul och för att se om det var menat att det skulle bli en "surprise" vilket det får bli..Bebisen ville inte visa sitt kön så det är ju rätt kul att det blir en överraskning ännu en gång. Vet att jag sa till er att vi absolut inte skulle kolla men om hon var 90 % säker så hade vi nog velat veta. Men det blir ju ändå som vi sagt. Fick även med fyra ultraljudsbilder som jag lägger ner här nedan. Fick lite bättre profil på Halie men man ser vår lille denna gång med. Men tycker de se väldigt olika ut på sina ultraljudsfoton, det är ju lite kul :)


Bebisen ligger nedåt

Bebisen ligger nedåt i profil

Bebisens fossingar

Bebisen uppåt i profil

Bebisen uppåt

Åsikter!
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag tror på en pojke :)

Kommenterat - 2011-02-23 / 18:45:43  | URL - http://dolphin.blogg.se/
Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam♥

Var med och tävla om ett paket namnnappar hos mig :)



http://thisisshit.webblogg.se/2011/february/anordnar-min-forsta-tavling.html



Lycka till! :)

Kommenterat - 2011-02-24 / 16:34:53  | URL - http://thisisshit.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥