Fortfarande sjuk

2011-02-03 / 14:02:39

Nu är man hemma igen, blev till att gå till skolan imorse. Det gick faktiskt väldigt bra på sammhällskunskapen.. För då jag lämna igen en bok till läraren så sa han att det gick bra idag, det värmde. Aldrig tidigare har lärare sagt så till mig. Man har väl skärpt sig en anign nu då man blivit äldre och det är ju av ren fri vilja med.

Sedan hämtade jag Halie hos mamma, hon har fortfarande lite feber och är snorig. Men pigg nog att leka men lite mamma sjuk är hon men det tillhör ju. Dessutom har hon fått äta god lunch.. Åt i alla fall en halv pannkaka så det var duktigt gjort av henne nu då hon är sjuk. Nu är vi hemma igen och jag ska snart städa. Väntar bara på att gumman ska bli lite trött igen så går det lite lättare, för just nu så får jag inte göra så mycket då blir hon bara tjurig på mig.

Sambon kommer hem imorgon, han jobbar 24 timmars pass idag..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥