Gammal video på Halie

2011-02-06 / 19:40:56

Hallå där, har haft en tjurig gumma att ta hand om idag. Trots att sambon kom hem. Nu då hon är sjuk är hon väldigt påstridigt vilket är väldigt mysigt samtidigt som det ibland kan bli jobbigt om man vill få något gjort. Men som sagt vad gör man inte för sina barn? =) Men ikväll somnade hon på 1 minut då sambon la henne så det var skönt då hann jag städa runt lite här hemma och klockan är över sju och allt är klart vilken lycka.. Ska mysa till det riktigt i soffan snart bara därför och se om jag orkar plugga lite matte.

Tråkigt som fan att jag aldrig hinner fota nu då det är en del av ett intresse... Men måste göra en påminnelse om nya mag foton och nya foton på sötaste Halie imorgon.. Istället får ni lite mobil filmer, enjoy !!!

Halie säger "pappa, men mörk röst"
Gumman skelar, ni borde fatta varför så mer behöver jag inte säga =)

Slänger in en till video på Halie sen eftersom det verkar ta tid på youtube för den att komma in. Tänker även slå på min gam dator och lägga in jätte gamla videos sen ynre tider :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥