Har haft en lång natt

2011-02-06 / 09:13:23
Började med att Halie vägra sova igår kväll och jag förstod inte alls varför. Mamma kunde tro att hon hade ont i öronen så jag gav henne alvedon och då sov hon till två på natten. Fick inte henne till att somna om så hon fick sova med mig i sängen, hela natten rörde hon sig vet inte alls hur vi båda sovit som om man ens har sovit. Men vid åtta blev man tvungen till att gå upp då hon bara rärde runt sig. Hon är ju sig själv idag och går runt men lite tjurig är hon. Får se hur det går ikväll annars vet man inte vad man ska göra svårt att veta vart hon har ont då hon är så liten och jag avskyr att intre veta!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥