Har just slutat

2011-02-22 / 13:49:03

Blev just klar med word i datakunskapen nu återstår tre grejor till i kursen. Men hade tänkt sluta nu då jag bör hinna med bussen så jag kan ta hand om Halie då sambon ska på möte klockan tre. Men det har i alla fall gått bättre i skolan idag än igår så det är ju skönt. Hjärnan sitter på sin plats ibland. Imorgon har jag sov morgon igen och två lektioner. Endast data men kanske hinner jag med en hel del då. Vill snabba mig lite så får man mindre att göra i slutet av våren. Men som sagt nu måste jag hinna med bussen. Ha en bra eftermiddag allesammans :)
Åsikter!
Postat av: Elin

Det är en sak jag länge gått runt och undrat över, vad är det för "linje" du läser? :) Eller är det bara allmänt? :)

Kommenterat - 2011-02-22 / 14:27:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥