Härliga fredag =D

2011-02-04 / 14:04:39

Nu är man hemma efter en ganska så lugn dag. Började med svenska och jag har nu skrivit ner hela novellen på datorn, ska bara rätta till fel och sedan är den klar. En vecka innan den ska vara det. Så ska starta med att läsa en roman nästa vecka. Efter den lektionen hade jag svenska igen men istället så hade jag mys snack med Sandra i en timme.. Och efter den lektionen skulle det bli matte men valde att plugga det hemma i helgen och följde Sandra en stund på stan. Hann fynda ett par trosor och sockar sedan tog jag mig hem med bussen.

Sambon går runt och städa, fick väl någon städmani? Haha. Vi ska i alla fall ha myspys ikväll med ostkrokar, kanske något mer vi har som inte planerat.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥