Jobbigt

2011-02-05 / 19:02:47

Åh vad jag avskyr mina katter idag, dom bara lever om och förstör just nu. Försöker även sova ner Halie men hör hur hon grymtar där inne.. HOPPAS hon somnar orkar inte med ännu en kväll med bråk till klockan nio. Skulle så gärna vilja hinna plugga matte och städa undan. Men hon är ju så svår nu på slutet och det händer ju självklart då min sambo ska jobba. Ikväll har jag inte lust att vara "mamma". Ta mig inte fel nu men jag känner bara suck och stön just nu då hon bråkar med mig.

Uppdatering.
Fick ta upp henne, pigg som en jag vet inte vad men förstår inte hur hon kan vara det då hon dessutom är halv sjuk. Och får ingenting gjort heller då hon är så kelig. Men jag får försöka andas några andetag. För ger hon mig bara ett leende så går det inte att vara på dåligt humör. Älskar min lilla flicka trots att det ibland är jobbigt!
Åsikter!
Postat av: NATHALIE - blogg om allt

aaaaawh, vilken söt unge på headern! :D

Kommenterat - 2011-02-05 / 22:33:04  | URL - http://nnathis.blogg.se/
Postat av: angelica

han flyttade till afrika förra fredagen :(

Kommenterat - 2011-02-06 / 00:08:07  | URL - http://hundochkattliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥