Latar mig i datasalen

2011-02-16 / 14:43:15

Tjena mojs.
Har slutat för över en halvtimme sedan. Förvränger tiden med att surfa runt tills mamma kommer till stan. Vi ska hälsa på morfar.. Han ligger nu på samma ställe som min sambo jobbar på. Så älskling slutar vid tre och ska invänta oss där. Och ikväll blir det hård pluggning samt mys med gumman så klart. Och sedan ska vi skriva ner lite mat och frukost som behöver handlas in inför besöket imorgon. Stor städningen är redan gjort och små städa gör man ju dygnet runt så..

Känner hur lillen i magen sparkar just nu. Alltid då jag har data sparkar den mer än vanligt. Får sådanna lyckorus varje gång. Den lever, den känslan får en att må bra. Men som sagt Ul kvar och då får man se om den mår bra. På måndag gäller det =)
Åsikter!
Postat av: josefin

Var jobbar han och som vad? :)

Kommenterat - 2011-02-16 / 16:51:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥