Mycket som händer

2011-02-20 / 10:14:17

Snart så ska min syster och hennes pojkvän hem.. Har varit en händelserik helg med mycket sjukhus besök.. Syrrans pojkvän blev matförgiftad på paradisbadets restaurang och fick ligga över där inne på grund av vätskebrist ett helt dygn. Stackarn blev riktigt dålig, så han får nog inte med sig sitt bästa minne ifrån Övik. Men vi ska ringa kommunen angående detta, det får inte ens förekomma. Men helgen var riktigt fylld av onödigheter och jobbigheter. Så nu ska jag snart iväg och fota de på varvsberget innan de ska med bussen. Efter det så ska vi till Willys för våran ost har mäglat och vi köpte den i fredags och den ska integå ut förän 1 mars, irriterande.. Men vi ska i alla fall få en ny tillbaka det ska jag se till. Men ska vila mig lite nu är lite slut på.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥