Mys med Halie ♥

2011-02-03 / 17:30:17


Nu är middagen äten. Halie leker nu runt här hemma lite. Passar då snabbt på att surfa lite på internet. Men idag har hon faktiskt varit världens goaste tjej. Tillsammans låg vi och höll om varandra till tvn "for the first time" och hon somnade i cirka 40 minuter. Där efter lekte hon bakom min rygg väldigt länge, snacka om mamma och dotter mys. Har aldrig hänt förr. Så mysigt då hon kommit upp i den åldern och väldigt mysigt man kan ha då hon är sjuk.

Har inte kunnat städa eller så då hon varit i behov av mig hela tiden, så det får bli efter att hon somnat.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥