Piggis idag med

2011-02-04 / 20:00:17

Får hoppas att lillan vill sova snart. Jag och älskling förväntar oss en kväll med chips, ostkrokar, dip och film. Men så länge hon vill vara vaken får vi avstå. Men har vi tur hinner vi med en film innan det är dags att sova. Man ska upp tidigt imorgon.. Jag ska upp med Halie och sambon ska på 24 timmars pass "jobb". 

Mag foton kommer sen, blir bara uppskjutet och min tid hinner som inte med. Men kanske roligare då man lägger upp mer sällan så man får se en skillnad. Fast tycker jag har blivit rätt så stor och är endast i vecka 15. Men det är kul jag vill ha mage och vill att det ska synas.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥