Positiva stickan (grav.3)

2011-02-03 / 17:44:48


Vårt positiva svar med tredje graviditeten.

Tog inte testet för att jag trodde att jag var gravid utan jag ville se efter missfallet att det var som det skulle. Men då blev det positivt och trodde där efter att det var mitt missfall som spökade att det fanns spår kvar. Fick göra lite blodprov på sjukhuset några gånger och till vecka 7 fick vi se fostret med hjärtslag, vilken känsla det var. Glömmer det aldrig och nu är jag i vecka 16 och bara två-tre veckor kvar till ultraljud, helt otroligt hur fort denna graviditet har gått och att det lever inom mig nu, känner någon spark då och då. Svagt är det och längtar väldigt mycket tills jag känner mer. Och magen ja den finns ju nu är jag säker på att det finns en levande varelse här inne. Nu vill jag bara få se krabaten igen och att den ska vara frisk!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥