Prov och besök på torsdag

2011-02-15 / 14:59:26

Har nyss kommit hem ifrån skolan, jobbade på hyffsat bra idag. Ska göra klart alla frågor inom samhällskunskaps provet ikväll och sedan träna som en toka imorgon och hoppas på att göra bra ifrån sig på torsdag..

Och ja på torsdag så händer det grejjer, min lillasyster och hennes pojkvän kommer då. Ska bli riktigt mysigt.. Så det blir full rulle hela helgen lång med stan, badhuset och annat.


Vad händer idag?
Inget planerat, kom hem till en glad tjej som slängde sig i mina armar. Så humöret blev på topp bara därför. Ska bara umgås med de käraste jag har så ser vi vad vi gör.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥