Samhällskunskap

2011-02-28 / 10:10:46
Har sammhällskunskap just nu, ska göra läxan idag så slipper man sedan. Innan hade jag matte gick mycket bättre idag och får se om jag hinner med hela matten till våren, me ndet tror jag inte då det är su ruskigt mycket att göra. Men försöka och göra sitt bästa går ju alltid hem.

Har inte träffat min sambo på över 24 timmar nu, vi gick om varandra imorse. Men får kramas på han och Halie då jag slutar skolan.

Måste även se på bigbrother ikväll, jag vet ju ingenting om vad som hände igår så snälla berätta inte. Vet att paret har dragit men inte varför och hur.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥