Sitter i datasalen

2011-02-23 / 13:33:40


Har nyss gjort första provet i datakunskap nu.. Hoppas att det gick bra.. Får se då dom rättat provet. Har precis börjat med excel nu.

Slutar i alla fall klockan två och ska då snabbt ner till stan för att hinna med bussen kvart över. Ska hämta Halie hos dagmamman. Sedan blir det bara hemma sysslor där hemma.

Imorgon väntas sammhällskunskap och det skönaste är att vi som gjorde provet och klarade det fint slipper läxa tills imorgon så det har varit rätt så skönt. För samhällskunskapen har det varit mycket i.

Men ska plugga vidare nu.

Åsikter!
Postat av: Maria

Hej:) Kom in hit av en slump. Eller rättare sagt så sökte jag på kissie unga mammor och ett inlägg skrivet av dig dök upp. Jag tycker din blogg verkar intressant, men jag får inget grepp om den. Skulle du kunna skriva en liten presentation, hur gammal är du och hur gammal är din dotter? Vad läser du osv? Svårt att hänga med i svängarna utan mer information. Ha det bra!

/Maria

Kommenterat - 2011-02-24 / 14:24:10  | URL - http://mariadahlgren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥