Sjuk blev hon

2011-02-02 / 21:31:53

Som jag trodde.
Gumman har feber, vi la henne vid sju och hon vaknade nyss och gall skrek.. Ja då var hon varm. Tog tempen och hon hade 38. Så en alvedon fick hon och nu springer hon runt här som en pigg höna. Trots att ögonen ser helt förstörda ut, man ser att hon är sjuk. Så imorgon blir det ingen dagmamma om det inte skulle vara så att hon är super pigg imorgon. Men det tvivlar man på. Så om jag nu har tur får man hoppas att min mamma inte lyckas bli sjuk tills imorgon så kanske hon kan ha henne någon timme bara. Annars får jag helt enkelt missa skolan imorgon med. Inget att göra åt då ens barn är sjuk men typiskt att hon blev det precis då jag blev frisk och jag som inte varit sjuk på två år .. Men ska dona på lite här hemma nu och se om gumman vill somna om snart igen. Ska ju upp imorgon som sagt och kanske inatt om hon blir riktigt dålig, men det hoppas vi inte på.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥