Skolan

2011-02-08 / 09:20:54

Sitter på skolan och har svenska lektion, läser en intressant bok och jag avskyr att läsa men den här är riktigt bra. Men väldigt lång. Har rast om tio minuter ska då söka upp min fina vän S för att ta sig ett litet tjejsnack.

 Min klasskompis har varit borta i två veckor, undra vart hon är? Hoppas hon kommer tillbaka för jag saknar henne på lektionerna.

Som sagt efter rasten så blir det mer svenska och där efter min första datakunskaps lektion. Får hoppas att det går bra. Slutar efter det. Min sambo vill hämta mig på skolan.. Förstår han har ju nyss tagit körkortet. Får se om min mamma lånar ut sin bil. Men ska läsa en artikel nu och sedan ta min rast, so long :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥