Skulle jag vart hemma?

2011-02-21 / 09:21:45



Skulle varit hemma idag. Känner att min hjärna inte alls är som den ska. Tänker bara på en enda sak och trodde inte att det skulle bli såhär jobbigt. Men har varit borta så pass mycket nu då jag vart sjuk, Halie sjuk osv. Så jag känner att jag måste befinna mig här ändå och göra mitt bästa. Ska även på ultraljud idag och jag hoppas det bådar lycka inne i magen så man kanske kan lycka sig lite, skulle behöva lite positivt nu. Har egentligen matte till tjugo i men jag pallade en timme och fick nu ta min rast i datasalen för att få bort lite tankar inom mig.

 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥