Söndags morgon

2011-02-13 / 09:19:21


Godmorgon allesammans.
Klev nyss upp med min lilla sötnos. Nio ville hon upp en himmlans bra tid. Men ikväll måste jag plugga lite känner jag typ skriva om nyheten och läsa sidorna som skulle gjorts i torsdags så får jag redovisa för läraren imorgon och börja med provet sedan. Jag avskyr prov det är oftast där det går skit för mig. Alla svåra ord man ska förstå osv. Vi kommer svara på fråogr på hela kapitlet tycker det kommer kännas svårt då orden är svåra. Men jag kommer göra mitt allra bästa.

Idag är inget planerat, vet inte om vi ska hälsa på morfar eller inte.
Åsikter!
Postat av: Fotobloggen - Emma

Jag hoppas knodden i magen din kommer 26e juli ;)

Kommenterat - 2011-02-13 / 15:40:05  | URL - http://fotobloggen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥