Sparkar ♥

2011-02-06 / 22:19:37

Det har jag känt i cirka 1-2 veckor nu, men nu ikväll känns dom mer och särskilt då jag ligger ner. Det är ju en sådan underbar känsla och att man ska uppleva det ännu en gång är helt otroligt. Det känns så levande nu på något sätt. Och bara av att känna en liten spark gör att man vet att den vuxit.. Så plutten i magen förgyllde min kväll. Tänker nu ordna lite inför imorgon och sedan ta mig en natts sömn.. Imorgon börjar skolan igen!
Åsikter!
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Men gud så kul gumman! Mysigt första gången, men allt efter det är också mysigt. speciellt då man vet sen 1 gång tidigare hur det känns :D <3

Kommenterat - 2011-02-06 / 23:02:35  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥