Trött idag

2011-02-22 / 10:53:53


Godmorgon.
Skulle börjat tio över åtta men var så trött imorse så jag gav mig själv sovmorgon hade liks två svenska lektioner på morgonen och den viktigaste är den jag är på nu. Har läst nästan två noveller med epoker. Men är så sablans trött idag fast än jag sovit ut. Men det är väl mycket i hjärnan just nu men jag gör mig bästa trots det. Huvudsaken att jag tar mig hit tycker då jag. Ska snart in till klassrummet och försöka läsa mer.. Fick lov att sätta mig här för att få upp mina ögon lite, blev lite tungt att läsa. Sedan har jag lunch och efter det data sen så slutar jag och då ska man hem och umgås med dottern. Sambon ska på ett möte med jobbet så han kommer hem i eftermiddag. Mer än så sker inte. Nä nu ska jag göra något vettigare!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥