Tung tid!

2011-02-11 / 22:24:10

Får sådan ångest över att man missat tre dagar i skolan denna vecka.. Och nu har jag mycket att ta igen. Svenskan kommer att gå fin fint känner att jag kommit långt på det och datakunskapen har jag nyss börjat med.. Men samhällskunskapen åh nej så jag gruvar mig nu har en jätter stor läxa och ett prov som ska göras på torsdag och sedan måste jag även redovisa det jag missade nu i torsdags. Varför ska allt ske då man väl börjat i skolan? Kan inte rå för över sjukdomar och inte heller över att släktingar bli döende. Men varför sker det just nu? Avskyr min ångest, men nu är det bara till att plugga samtidigt som jag ska finnas där för min morfar, samtidigt som jag försöker umgås med min familj så mycket det bara går... TUNG TID!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥