Umeå

2011-02-09 / 17:31:06

Nu var det två dagar sedan..
Som sagt jag är inte Övik utan i Umeå, Halie är liks sjuk och det är folket här med så det passade. Vi kom hit igår.

Idag!
Det började med att vi familjen och sambons bror åkte och beställde lite lunch medans Halie sov i bilen. Där efter så hämtade vi en kompis till honom. Och åkte och drack kaffe hos honom, sedan ringde Petra och då träffades vi på mcdonalds så fick barnen leka och vi sällskapa. Där efter åkte vi till tomtebo där vi bor för tillfället och maten görs. Blir nu lugnt resten av kvällen vad jag vet, men ändringar kan ju ske.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥