Hej igen

2011-02-11 / 20:05:08

Nu var det ett tag sedan igen, men min morfar är dålgi så jag spenderar hela dagarna på sjukhuset med honom och släkten. Tyvärr är det slutet för honom snart och för varje dag som går så närmar det sig. Men det gäller att vara stark och hålla ihop nu.. Har lärt känna min släkt lite på nytt igen, särskilt min kusin Vanessa. As kul att få umgås med henne trots dom tråkiga omständigheterna.

Nu är man hemma lite tidigare denna kväll så jag och min sambo ska mysa till film och imorgon ska jag dit igen vid elva tiden så får iv se om han är nå kryare.

Och i Umeå var det kul, fick träffa lite folk och umgås med sambons familj. Halie uppskattade det till tusen och var på ett väldiugt glatt humör. Lite svår att sova ner då hon inte alls är van med allt ljud men till slut så.

Nä nu ska jag göra annat än att sitta här!
Fotona sen Umeå finns här under..


Hampus (sambons lillebror) och Halie

Hampus (sambons lillebror) och Halie

Kiara (vår hund) Cindy (sambons mammas hund)

Så sött med mat runt näsan :D
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥