En dag hos mamma

2011-02-13 / 20:00:00

Har nyss pluggat samhällskunskap i en timme. gjorde det som skulel vara klart i torsdags. Så imorgon är jag beredd att berätta min nyhet. Ska bara läsa en grej han skickat med sen är det klart i alla fall. Så kan man börja med den stora  läxan/provet imorgon. Funderar även på att plugga lite matte ikväll med och läsa lite av svenska boken. Sen är jag lite nöjd i alla fall. Halie sover också efter en rolig dag hemma hos min mamma. Hon köpte även vår soffa idag så då fick vi oss lite extra klitt i semesterkassan. För i sommar ska vi någonstans söder ut. Men vart vet vi inte ännu. Men det är ju väldigt tur nu att sambon tog körkortet då nu kan man ju åka vart man vill bara mammas bil är tillgänglig. Vi ska ju också köpa in en bil så vi får se om vi hinner köpa en bil innan dess eller inte.

Men nu hade jag tänkt att se på solsidan och mysa in mig med sambon i soffan.
Åsikter!
Postat av: Jenna

Ja vi kan ju ses i veckan nåt :) Puss

Kommenterat - 2011-02-14 / 00:54:43  | URL - http://Jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥