Lite om mig själv och nya foton

2011-02-24 / 20:22:30

Fick en en fråga av en tjej som vill att jag ska skriva lite om vem jag är osv. Så tänkte därför skriva det här nedan och sedan lägga till den i min kategori som heter "fakta om mig och familjen".


Caroline heter jag och fyller 23 år i sommar.
Jag är en envis, rättvis, positiv och glad tjej som bor med min sambo, hund, två katter och dotter på över 1 år, som heter Halie. Väntar även nummer två som är beräknad att komma 22 juli. Har nästan gått halva tiden nu och allt går bra hittills. Tillsammans så bor i en liten stad "Örnsköldsvik" i norrland. trivs rätt så bra här. Men dyker det upp möjligheter så kan det hända att vi flyttar.
På fritiden så består mitt liv av att umgås med familjen, plugga på komvux och umgås med vänner så gott det går. Älskar även att hitta på saker som att åka på badhuset, handla, shoppa, resa inom Sverige osv.
Om folk skulle beskriva mig skulle dom nog säga att jag är väldigt envis samtidigt som jag är mån om mina vänner. Jag försöker alltid göra mitt bästa för att hjälpa de med sina problem i vardagen. Jag är även väldigt bra lyssnare.
Här i bloggen skriver jag om min vardag och det är allt ifrån vad som händer, om familjen, graviditeten och tankar omkring det som berör mig. Det är alltså en vardaglig blogg, man kan även kalla den för en typisk mamma blogg. Då livet till mesta dels skrivs om min dotter. Är ni intresserade av Halie så finns det mesta i kategorilistan det viktigaste i alla fall och det är samma med graviditeten. Tänker även lägga upp lite nya foton här nedan då det var ett tag sedan jag uppdaterade denna kategori..


Strax innan Halie fyllde 1 år så upptäcktes det att hon hade synfel. Vilket syns lite på fotot att hon skelar. Här var strax innan hon fick glasögon.

Sötnosen som nyss fått brillor. Hon blev gudomligt söt och ser så mycket äldre ut.

Såhär ser gumman ut just nu <3

Min vackra sambo på 25 bast!

Det senaste fotot på mig själv.

Bebisen som just nu ligger i min mage och sparkar för fullt.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥