Vägrar sova

2011-02-03 / 20:00:26

 

Gumman har inte tid att sova ikväll fast än hon sovit som vanligt under dagen trots att hon är en sjukling. Först la jag henne i spjälsängen och hon fick välling men vägrade somna efter den så då fick hon leka en stund i sängen medans jag vikte tvätt och städa upp lite. Försökte där efter lägga henne men icke då. Så nu leker hon för fullt i vardagsrummet.. Får testa om en stund igen, skulle behöva lite tid med mig själv innan jag ska sova. Och det ska ju jag snart då jag ska upp tidigt imorgon. Typ sex ska vi upp.. Men slipper böka då min mamma kan ta henne en sväng på morgonen tills sambon kommer hem. Jag ska till skolan så det är skönt att jag kan ta mig dit trots att hon är sjuk, tur det finns dom som kan ställa upp.

Ska leka lite med Halie så hon blir trött klockan är ju efter halv åtta och då brukar hon lägga sig som senast annars.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥