VG, stolt like hell

2011-02-17 / 14:06:53


Fick VG på provet och det fick mig verkligen att bli glad idag. Kunde svara på allt på provet och gjorde mitt absolut bästa och slut resultatet blev toppen. Nu har jag bra motivation till att plugga mer. Dessutom har jag aldrig tidigare haft samhällskunskap förr. Så det gör en glad. Känner att det blir mer och mer intressant ju bättre det går =) kanske kan man söka in på den utbildningen man vill gå sedan om något år, HOPPAS HOPPAS. Men ska lycka mig lite nu och städa lite här hemma för snart ska vi hämta min syster och hennes kille på buss stationen.. KOMMER BLIR EN BRA HELG!
Åsikter!
Postat av: Amanda & Gustav

Grattis till VG! :D

Kommenterat - 2011-02-18 / 01:10:58  | URL - http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Grattis <3!!

Kommenterat - 2011-02-18 / 18:35:53  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥