Alla bakis utom jag, Halie och Malin :)

2011-01-16 / 14:04:43

Helt underbart,
kan jag njuta över att må fint i kroppen och huvudet medans dom andra har ont i huvudet, mår illa och är sugen på fett. Vi gick nyss över till min mamma för att Halie skulle få en del att göra.

Idag blir det alltså slappar dag då dom andra inte är så kry. Och imorgon börjar jag skolan och jag har inte köpt några böcker alls får se vad dem säger imorgon. Men är lite nervös inför det. Det var ju flera år sedan sen sist. Jag ska fan klara det här nu, hoppas min hjärna hänger med bara.

Nä nu ska jag umgås med dom andra!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥