Alla sover utom jag ;)

2011-01-15 / 11:05:50

Perfekt, vaknar alltid då sambon och dottern lagt sig igen. Då hinner man mysa och titta internet för sig själv. Så det är ju väldigt nice. Min älskling har gått upp med Halie varje morgon nu, han är ju så snäll. Ja sådanna växer inte på träd precis.

Idag har man hört att det ska vara runt -26 ute, uscha säger jag bara ge hit våren istället så blir vi alla nöjda. Och själv ska man ut i kall vädret för vad jag vet ska vi till sjukhuset och besöka morfar idag. Man får klä sig efter väder helt enkelt. Har ju inköpt världens varmaste jacka. Kunde t.o.m bara ha tshirt under den igår och då var det ganska kallt. Jackan är typ över varm. Så nästa vinter måste jag även köpa en som är lite svalare för jackan passar inte alls varma vinterdagar.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥