Besök ifrån söder i februari :)

2011-01-10 / 14:27:48

Nu är min lilla ängel hos dagmamman, hon älskar att vara där så hon hade knappt tid att säga hejdå till oss. men snart ska vi hämta henne igen, efter tre. Och ska liks min älskling till stan så vi går tillsammans en bit. Hoppas Halie blir lika glad idag som sist då vi lämnade henne, älskar att se henne glad och lycklig då man hämtar henne.

Nyss ringde lillasyster från Gävle. Hon och hennes kille ska komma i februari vilket ska bli super kul. Får man även träffa henns kärlek för första gången. Troligen blir det 17e om allt går som det ska. Vi har även planerat in att gå runt på stan på fredagen och lördagen ska vi på paradisbadet. Det ska bli riktigt trevligt.


Men nu ska jag passa på och njuta av lite tv innan min stora bebis kommer hem igen.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥