♥ bio/popcornen

2011-01-09 / 18:27:28


Jag känner att jag vill göra något roligt snart igen. Så jag funderar på om man ska gå på bio med älsklingen och kanske någon till om den vill med vill säga. Känner att jag glömt bort mig själv lite och då passar en bio alldeles ypperligt. Det får bli då pengarna kommer in igen så kanske man kan käka ute med, åhh sitter här och längtar bort nu. Älskar bio och mys. Och bio popcornen så jävla goda. för att få mig på humör så brukar vi göra det. Bowling är också riktigt roligt. Sen har vi relaxen, men jag kan bara vara i sånt en stund sen tycker jag att det blir för kallt eller blir jag svimfärdig. Och festa är inte värt längre nu då Halie är så pass gammal att man helst inte skulle vilja vara bakis, det är så mycket jobbigare att ta hand om henne då. Men bio är nr 1 på min lista som favorit "egentid syssla".

Åsikter!
Postat av: Fotobloggen - Emma

Så fin designen blev hjärtat! :))

Kommenterat - 2011-01-09 / 19:59:36  | URL - http://fotobloggen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥