Blev inget paradisbad

2011-01-23 / 14:41:26

Har nyss duschat med gumman och efter det så åt vi lite mellis. Och som ni ser blev det inge badhus, så svårt att ta sig in som sagt. Så det blev en tråkig inne dag, hade velat gjort något idag. Men finns inget att göra då man bor en bit ifrån allt. Men blir nog till helgen istället.

Ska i alla fall plugga lite ikväll om ideologerna "samhällskunskap". Och lite matte. Tänker fan satsa allt som går och så mycket jag hinner. Men måste medge att det är himla bra lärare på skolan och människorna som går där. Trivs jätte bra. Och det är så skönt att få komma ur sitt bo och träffa lite folk. Dessutom kommer mina tre beställda böcker till veckan, ja då kan man börja på riktigt.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥