Blev lite överraskad idag

2011-01-11 / 18:44:19

Blev full rulle efter att Halie var hos dagmamman. Ni minns kanske att jag hade en lite dålig dag och överöste arghet på min sambo om städning. Ja då var det så att han gick med Halie till dagmamman medans jag var hos min mamma och han skulle komma dit, det tog en timme och inte kom han. Blev orolig och undra om något hänt för han svarade inte på sin mobil. Efter en stund fick jag ett sms. Ja, där säger han att han passade på att städa lite och skulle strax komma över. Vilken underbar karl jag har, det trodde jag inte om han =) jag blev väldans glad över det och särskilt att få slippa städa. Efter det så hämtade vi Halie med bil, ja min mamma skulle liks på affären och vi med. Sen kom vi hem och gjorde oss mat och nu sover gumman i sin säng. Så nu blir det bara lugnt och hänga upp tvätt. En skön och härlig kväll med andra ord.


I love you


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥