Det gick ju kanon

2011-01-03 / 19:05:35
Det gick super bra hos dagmamman och jag gillar henne jätte mycket och det gjorde Halie med. Hon storm trivdes så mycket. Så jag tror att det här kommer gå jätte bra. Vi ska dit imorgon igen på eftermiddagen. Även på onsdag och fredag sen nästa vecka om det gått bra så ska vi lämna henne där till att börja med 1 timme. Men vad glad man blir som mamma att man ser sin dotter leka och ha kul. Och hon kommer få fullt upp med att lära och leka med andra barn. Det behöver hon. Men kommer såklart sakna henne, vilket gör att man dessutom kommer ha mer energi åt henne då vi ses. Min lill plutt är så stor helt enkelt, bara att inse :)

Kom nyss ifrån mamma.. Hon var snäll och bjöd oss på hemmagjord mos och köttbullar. Var även kvar och såg jönsson ligan som var på tvn. Och nu är man hemma och är rätt så trött. Men städa måste göras och sen blir det mys med en film inne i sovrummet =)

Åsikter!
Postat av: Camilla - Hemis mamma

Åhh, så glad jag blir :) Att det gick så bra och allt! :) Kram på dig <3

Kommenterat - 2011-01-04 / 10:21:57  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥