En bra söndag

2011-01-30 / 17:29:32

Vilken otroligt härlig dag det har varit. Bättre sällskap får man ju leta efter. Först drog vi till ÖB och där uppe på bazar fann jag lite kläder åt Halie och även två tröjor åt mig själv för endast 20 kr styck, det var ju rena kapet. Sedan drog vi ner mot ÖB och där fann Camilla saker och  även jag... En liten tvättkorg och en sak man kan ta fast på spjällsängen.. Där efter blev det rusta och Willys. Så det blev lite filmer och mjölk, sånt viktigt man behöver. Nu är vi hemma och har ny ätit middag. Eftersom Halie varit så snäll idag så fick hon sig en glass nyss..
Hemi och Halie gick bra överrens i alla fall!

Men det tråkiga var att Holly sov under hela tiden, men jag fick ju ändå se guldklimpen.. Nästa gång är hon nog vaken :) Men en helt awesome dag. Nu är jag helt slut och ska ta det lugnt resten av kvällen.. .

Foton kommer sen då Camilla skickat de :)
Åsikter!
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Det var verkligne en jättefin och awesome dag Carro :D vi fick mkt gjort och roligt var det :) Ser inga problem längre med att flänga runt med barnen, så länge mna har nån med sig osm har barn också som vet hur det är sig ;) hehe

Ska lägga ut bilder snart så :) kan du sno dom från mig^^ Kramar!

Kommenterat - 2011-02-01 / 23:14:28  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥