En härlig dag

2011-01-04 / 16:57:32
Nu är vi hemma igen. Det gick jätte bra även idag. Hon var själv och fick lära känna sin dagmamma. Det gick lika bra som igår och hon blev även bjuden på en banan. Imorgon ska vi dit igen vid samma tid sen tänkte vi lämna henne en stund på morgonen på fredag för att det redan går så bra.

Väl hemma så gjorde jag chilicorncarne och pasta. Tycker jag lyckades bra för det var riktigt gott. Räckte även till två matlådor. Så min karl har då han jobbar och även jag då jag ska börja skolan. Måste fylla på lite. Dessutom har vi tagit bort lite av julen, sambon tog nyss ner granen så nu är det bara gardinerna och små prylar kvar. Skönt att få bort julen, den är bara mysig innan julafton tycker jag.

Mycket som händer på bara 1 år.                                              Min flicka är stor..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥