En tjurig Carro

2011-01-11 / 13:56:37

Sitter nu hemma hos min mamma med Kiara. Min sambo lämnar Halie hos dagmamman idag så ska vi gå tillsammans då hon ska hem. Har ett uselt humör idag. Och såklart så åkte min älskling på det, menar inte att vara elak och arg men ibland så är man så arg att man inte vet vad man ska göra. Men är på bättre humör nu igen som tur är. Vilken kärring man är ibland, ja tjejer med alla dessa hormoner. Så lär ju alla killar tänka om oss. Idag blev jag arg över att det var så stökigt hemma (fjantsak), och att det var fullt av disk. Så det blir till att stor städa i eftermiddag helt enkelt så  det blir fint igen. Men nog om det nu.

Min mamma poppar massvis med partymuysik nu, det märks att hon inte vart ute på några månader. Ha ha, bra musik i alla fall. Ska sällskapa lite nu, Vi hörs sen!





Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥