Ett bra program på MTV

2011-01-08 / 20:08:52

 

 


Har nyss ätit lite glass med min älskling och kollade på "if you knew me.....". Herregud vilka tårar man kan få. Tänk om dom kunde annordna det i alla skolor. Jag började minnas hur det var i skolan. Jag har haft en fruktansvärd jobbig tid men även en underbar tid. Jag har fått uppleva både det sämsta man kan uppleva i skolan och det bra kom sen. Det är riktigt synd att man själv som mobboffer få träna upp sin självkänsla för att kunna stå emot och inte ta emot skit. Då det egentligen är mobbarna som ska göra det. Men ett bra program på mtv, tyck alla borde se det nån gång.

Idag så gick det nästan med parningen, men vi fick ge oss efter en stund då båda hundarna blev helt slut. Så imorgon fortsätter vi igen.. Nu börjar Kiara bli mer på hugget.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥