Film och chokladpudding

2011-01-07 / 18:45:29
Åh irriterande och inget som behöver sägas här men var bara tvungen att nämna det ordet.

Nog om det, kom nyss in igen och blev bjuden på lite mackor och oboy hos mammas karl, göttans var det. Fick även med chokladpudding och vaniljsås som ska göras. Då kommer min lillebror även över hit.

Ska även titta lite filmer och sen måste det städas lite, vi har varit så lat på den senaste tiden.

Old picture, i know!
Åsikter!
Postat av: linnea

vilka mysiga bilder :) väldigt fin blogg.

Kommenterat - 2011-01-08 / 01:47:36  | URL - http://www.liinneaaajohansson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥