Full rulle

2011-01-24 / 21:33:19
Hej där.

Har haft det ruschigt idag, till en början så gick jag med Halie till dagmamman vid sju sedan gick jag upp till busshållsplatsen och tog bussen och tog mig till skolan. Där gick det bra men jag och läraren insåg att engelskan skulle bli allt för jobbig och särskilt då jag bara ska plugga till juni så jag bytte ut den mot datakunskap. Så det ska bli spännande att börja med det istället. Lunchade med en vän och klasskamrat och en från kursen. Vi hade en trevlig stund och pratade mest om dröm jobb. Där efter hade jag svenska och gick sedan lite tidigare så jag hann med bussen då jag skulle hämta Halie. Då jag kom var hon påklädd och dagmamman mötte mig på vägen. Det hade gått jätte bra för Halie där och hon hade ätit bra och sovit nästan två timmar. Men kan ju säga att hon har varit världens tjurigaste tjej idag. Har bara gnällt och skrikit. Inte så konstigt då hon inte är van att vara hos dagmamman så länge. Så hon fick lägga sig och sova strax efter sex. Jag och sambon hann inte göra mat åt oss själva så vi beställde lite pizza. Nu är klockan mycket för mig så jag hade tänkt att ordna lite in för imorgon då jag ska lämna Halie hos dagmamman igen men slutar tidigt imorgon så hon blir inte där lika länge. Men som sagt ska också ta upp lite tvätt. så godnatt på er, hoppas ni alla haft en bra start på den nya veckan :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥