Godnatt ni underbara

2011-01-09 / 23:11:26




Nä, nu funderar jag på att tänka på refrängen. Är sugen på att se en film i sängen, får se vad älskling vill. Det är ju ganska så sent. Det är massor av filmer på tvn, men såklart har jag sett dem alla så jag förblev datanörd denna kväll. Men härligt det med ibland, för jag har märkt att det blir lite av det ju äldre min snutta blir. Men så är det familjelivet går före allt annat i världen. För att ha en familj det är den största lyckan. Det vet alla mammor/pappor. Nog om gulligull prat nu, ska borsta tänder och sånt nu. Godnatt och hoppas ni sover gott och vaknar av att ni drömt en magisk dröm =) för det ska i alla fall jag!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥