Götta och film ikväll :)

2011-01-21 / 19:07:04

Ja, numera är det en uppdatering varje dag och inte mer än så. Jag hinner inte med mer. Ibland kan det komma in någon fler om det hinns.

Idag så har detta hänt:
For till skolan och slutade vid två och idag jobbade jag på jätte bra, så är nöjd över mig själv =) vid lunch tid gick jag och en nyfunnen vän i klassern och käka på en pizzeria. Gött på en fredag. Då jag slutade så tog jag bussen hem och träffade min underbara dotter och sambo. Har lekt lite med gumman och min sambo. Efter det gick vi över till mamma en stund och jag följde henne till affären. Fann jätte mycket fynd i en tio kronors låda. Vårvantar till Halie, liten mickael jacksson bricka  till Halie, hörlurar till sambon och sy nålar till min mamma. Köpte också två filmer som vi ska se på ikväll och lite god saker som tillhör helgen.

Men nu är Halie övertrött, sambon försöker sova ner henne vilket inte går så bra. Ska kila in och hjälpa honom nu.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥