Grattis till min lillebror på 13 års dagen

2011-01-13 / 14:16:55

Fick lägga Halie ännu en gång efter en hård dag. Så nu passar man på att slappa. När hon vaknar igen ska vi bege oss mot mamma och fira min lillebror som blir hela 13 år. Shit, nu är han tonåring. Dom blir ju så stora allihopa utan att man tänker på det. Han ska få en stor present utav oss. Berättar vad det var i den sen. Man vet aldrig om han råkar kika in i min blogg. Eller någon skvallrar. Så halie ska få ta på sig sin nya fina vita klänning med lite krimskrams på och hellokitty strumpbyxor. Vi ser väl om hon lyckas hålla den fin, klänningen alltså. Hon har ju inte så mycket vitt kvar då dom lyckats förtöras genom mat osv. Men tror vi ska köpa in "rosa" ni vet nog vad jag menar, då kanske man får behålla vissa kläder. Men så är det med barn.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥