Halie är hos dagmamman själv!

2011-01-07 / 09:18:04
Kom nyss hem och Halie är hos sin dagmamma. En timme till att börja med idag. Hon tog det jätte bra då vi gick sa hejdå och sen var det inge mer med det. Men det är storm ute. Så det är inte alls kul att gå ute. Klockan tio ska vi dit och hämta henne igen, vädret får man härda ut helt enkelt. Om allt går fint nu så ska han få äta mellis hos dagmamman på måndag. Kul att det går framåt =) och att hon trivs där. Klart hon gör, det finns ju så mycket roligare saker och även barn där.

Helgen är även kommen och inget är planerat ifrån vår sida, på kvällarna blir det film helt klart. Men annars är det inget som ska göras. Vi ser väl helt enkelt.

Ska vila mig en stund i soffan nu för att se bege oss igen.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥