Hej igen :)

2011-01-19 / 19:27:05

På tiden nu.
Har haft så fullt upp med skolan, Halie och annat så det är inte sant. Nu vet jag hur en vardag funkar då man faktiskt gör något istället för att vara mamma ledig.

Trivs jätte bra på komvux, jätte bra människor och lärare. Dessutom en jätte trevlig tjej man börjat prata med. Ja, vi klickade ganska snabbt. Sedan går en av mina nära vänner på skolan med, så ska bli kul att få träffa henne lite mer än vanligt

Böcker till kurserna börjar ordna sig. Imorgon ska jag köpa samhällsboken. Och svenska boken kanske vi inte behövde. Det skulle vi få veta nästa vecka. Engelska och Matte boken köper jag nästa vecka. Detsamma med block, pennor, linjal osv.

Men som ni ser är det fullt upp med en hel del och annat privat. En kär familjemedlem kanske lämnar oss inom cirka en månad eller kortare tid :'( Så bloggar jag inte så mycket beror det på att jag har fullt upp!


Så numera är det min kära sambo som är hemma med gumman och tar henne till sin dagmamma. Halie är där tre timmar per dag nu och det går jätte bra :)

Åsikter!
Postat av: Zabine

häääärligt bild =)=)

Kommenterat - 2011-01-20 / 12:23:40  | URL - http://wildasmami.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥