Hon vägrar sova

2011-01-12 / 20:57:32

Nu slår nog dottern reckordet för att bråka och vägra sova. Har hållt på i tre timmar nu och testat precis allt. Men inget har funkat. Nu ligger hon i sängen igen och pratar lite så nu ber jag till gudarna att hon somnar. Klockan är mycket och hon ska till dagmamman tidigt imorgon bitti.. Bråkar hon mer ikväll får jag ringa dagmamman och kolla om vi kan komma någon timme senare. Tur man kan ringa henne på kvällen eller på morgonen hon sa att både och var helt okej att göra.

Snart kommer älskling hem.
Tänkte ju städa undan här, får se om jag hinner det. Halie är ju så svår ikväll. Men i varje fall ska jag ordna så vi kan se på en film i sovrummet och bara mysa. Det behöver vi efter dagens nattning med Halie och alla promenader och helst han. Men nu är det tyst här tror stumpan börjar somna.


Älskar att slänga in gamla foton på stumpan.
Bara för att jag sitter på vår andra dator där det mesta ligger, fun fun!

Åsikter!
Postat av: Amanda & Gustavianooo

åh det är så jobbigt när de vägrar sova :/ Lite bråk här hemma också med vår lille!

Hoppas hon somnade :)

Kommenterat - 2011-01-12 / 21:17:33  | URL - http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥